Singapore + Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Goorts - WaarBenJij.nu Singapore + Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Goorts - WaarBenJij.nu

Singapore + Sydney

Door: Mark Goorts

Blijf op de hoogte en volg Mark

20 Oktober 2006 | Australië, Sydney

Zo hier een kleine update over de avonturen die ik heb meegemaakt. Bij voorbaat excuses voor het af en toe ontbreken van de V, deze werkt slecht op het toetsenbord.

Na een lange reis waren we eindelijk geland in singapore. Op de luchthaven was het een aangename temperatuur. Maar het was een enorme klap toen we buiten kwamen heel erg benauwend. gelukkig is er in singapore in alle gebouwen airco dus daar was het wel lekker fris.
Nadat we zijn opgehaald van het vliegveld hebben meteen een sight seeing tour in singapore gehad. Wat is dat een mooie stad zeg. (helaas heb kan ik nu nog geen foto's op de site zetten, omdat deze computer geen usb-poort heeft) In deze stad ziet alles eruit alsof de stad in de natuur is gebouwd en niet de natuur in de stad echt heel mooi. Na de sightseeing tour hebben we wat gegeten en zijn het hotel ingegaan. We hadden plannen om nog de stad in te gaan, maar we waren in slaap gevallen op bed en werden pas 20.00 uur wakker. Niet erg slim nee... En omdat we de volgende dag alweer vroeg opmoesten 5.30 uur, zijn we in het hotel gebleven.

De volgende dag weer terug naar het vliegveld en toen zat onze 24 uurs tour door singapore erop. Er stond ons weer een vlucht te wachten van 7 uur richting Sydney. Ben wel blij dat ik voorlopig van dat vliegen af ben, wat is dat slopend zeg! Gisteravond om 19.00 locale tijd aangekomen. We hebben nog even in de stad gegeten. (Sydney is mooi in het donker met al die verschillende kleuren lichten). Daarna enkele biertjes gedronken en naar bed gegaan. Heb helaas de hele nacht wakker gelegen, zal wel door de jet-lag komen want ik was niet de enige die niet kon slapen. Vanmorgen voorlichting gehad over alles wat we kunnen doen in Australie etc. En nu regent het helaas hier en de verwachting is dat dit morgen en zondag ook zal zijn. (daaroor ben ik niet naar Australie gekomen!!!:P)
Tot zover deze update. De foto's volgen nog!

PS.

Eric Tnx voor de foto heb hem ingelijsd:P En papa geweldig dat je mijn tankdop open hebt gekregen zonder het te slopen! Linda... als er ook maar een krasje opkomt he;);) j/k

En Jeroen bedankt voor je bereidingsmaaltijd. Als ik heeeel veeeel tijd over heb en er heeeel veel zin in heb zal ik er misschien een keer aan beginnen;)

No Worries Mates!!!

  • 20 Oktober 2006 - 07:05

    Wendy:

    heey linda had de tankdop open gekregen en niet papa hoor:P
    wat heb je trouwens een lang verhaal geschreven zeg ik sta er verstelt van haha -xxx- wendy

  • 20 Oktober 2006 - 13:03

    Lisa Bevers:

    heey
    leuk dat je naar australie
    gaat.veel succes
    (ik ben een vriedin van wendy)
    groetjes mij

  • 20 Oktober 2006 - 16:37

    Linda:

    heey Mark!

    ff voor de duidelijkheid ik was degene die de tankdop eraf kreeg ;) En ik zie dat je er weer fans bij hebt ;) Was vandaag op de EHW en ze vroegen wel allemaal naar je (vorige week trouwens ook al) dus ze missen je daar wel;) Maar ziet er mooi uit in Singapore! Ik wacht weer op je volgende berichtje!

    Groetjes Linda

  • 20 Oktober 2006 - 19:09

    Gemma:

    Heey Mark,

    Ik wilde je nog ff heel veel plezier wensen ennuh je moet het wel ff laten weten als je koalabeertjes en kangaroos tegen ben gekomen he?? :P nou we houden contact, tog??

    Liefs Gemma

  • 21 Oktober 2006 - 07:59

    Mark Goorts:

    Excuses voor de weinige foto's maar het oploaden is hier superlangzaam. Heb er in een half uur tijd slechts 2 foto's op kunnen krijgen.

    Sorry
    Grtz Mark

  • 22 Oktober 2006 - 13:37

    Apchagi:

    haha al die excuses die je maakt, maak je niet zo druk en ga lekker verder genieten! Hier in nederland is het maar kil nat kl*te weer! leuke foto's joh!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Op 17 oktober vertrek ik richting Sydney, met een tussenlanding in Singapore. Vanaf daar zal het een groot avontuur worden. Tevens heb ik gepland om van 4 januari t/m 15 februari van de mooie natuur in New Zeeland te genieten.

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 18969

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2006 - 19 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: