Kakadu National Park + Litchfield National Park - Reisverslag uit Darwin, Australië van Mark Goorts - WaarBenJij.nu Kakadu National Park + Litchfield National Park - Reisverslag uit Darwin, Australië van Mark Goorts - WaarBenJij.nu

Kakadu National Park + Litchfield National Park

Door: Mark Goorts

Blijf op de hoogte en volg Mark

21 Juni 2007 | Australië, Darwin

Het is weer eens tijd voor een verhaal!

Op donderdag zijn Lynda en Catherine vertrokken naar Sydney om vervolgens op maandag 18 juni het vliegtuig naar huis te pakken. Dus donderdagavond een klein afscheidsfeestje gehad.

Brian en ik hadden een 3-daagse trip geboekt naar kakadu national park! Een schitterend natuurpark met veel vogels en natuurlijk waar het om gaat veel krokodillen. Naast de prachtige landschappen vind je hier de beste Aboriginal rock art van heel Australië.
We hebben hier 3 dagen en 2 nachten vertoefd. Uiteraard veel vogels gezien en een aantal krokodillen. Ook hebben we een aantal keer gezwommen bij de watervallen echt supergaaf! (was natuurlijk krokodillenvrij)

De volgende dag zijn we naar Litchfield national park gegaan. Dit is bekend om zijn vele watervallen. Helaas was het weer niet zo mooi die dag en was het te koud om te gaan zwemmen. Maar het was zeker wel de moeite waard om daar heen te gaan.

Vandaag vlieg ik naar Perth, waar ik nog 2 weken van het prachtige Australie ga genieten alvorens ik naar Hong Kong vlieg!

Ik hou jullie op de hoogte!