De terugkom datum! - Reisverslag uit Darwin, Australië van Mark Goorts - WaarBenJij.nu De terugkom datum! - Reisverslag uit Darwin, Australië van Mark Goorts - WaarBenJij.nu

De terugkom datum!

Door: Mark Goorts

Blijf op de hoogte en volg Mark

19 Juni 2007 | Australië, Darwin

Het heeft ff geduurd, maar heb dan uiteindelijk toch besloten om terug te gaan naar Nederland.

Heb hier wel dubbele gevoelens over, want ik heb het nog steeds ontzettend naar mijn zin hier! Maar heb wel alles gedaan wat ik me van te voren als doel had gesteld, op het duiken na.

Mijn vliegreis naar huis ziet er als volgt uit:

Vertek op 6 juli om 9.20 (locale tijd) van Perth naar Hong Kong waar ik om 17.15 uur aankom. (locale tijd)

Blijf vervolgens 2 volle dagen in Hong Kong, als je er toch bent is het zonde om alleen maar op het vliegveld te blijven toch?!

Ik vertrek op 9 juli om 7.35 uur (locale tijd) vanuit Hong Kong naar Londen. Ik arriveer in londen om 13.30 uur (locale tijd).

In londen moet ik vervolgens 2,5 uur wachten op de vlucht naar amsterdam. Dus ik vertrek om 16.10 uur (locale tijd) naar Amsterdam, waar ik om 18.25 uur aankom in Amsterdam!

Dus, ik arriveer op 9 juli (maandag) om 18.25 op Schiphol!
Maak de spandoeken maar vast klaar zou ik zeggen!!

Groeten uit het prachtige land Australie!!

• 19 Juni 2007 - 06:26

Linda:

Jeuj!!! Dan ziet ik u nog voor mijn vakantie!! :)Enne die spandoeken moest wel nog een verrassing zijn hoor;) haha

• 19 Juni 2007 - 07:01

Ap:

wordt voor mij echt heel moeilijk dan vrij te krijgen maatje, maar ik ga meteen mijn best doen!

• 19 Juni 2007 - 10:38

Ymke:

Joehoeee Mark!!!
    Korte rokjes spandoeken... pfff wat een terugkomst!! ;)
    Nou maar hopen dat john vrij krijgt he!!