Telefoonnummer - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Goorts - WaarBenJij.nu Telefoonnummer - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mark Goorts - WaarBenJij.nu

Telefoonnummer

Door: Mark Goorts

Blijf op de hoogte en volg Mark

22 Oktober 2006 | Australië, Sydney

Iedereen die wil en er belangstelling naar heeft kan mijn bereiken op het volgende nummer gedurende de tijd dat ik in Australie ben uiteraar dan! Smsen kan uiteraard ook;)

0061 (0)404 345 602

(0) kun je weglaten als je vanuit Nederland.

Morgen zal ik er een verhaal opzetten over wat ik de laatste dagen allemaal heb beleefd!

Speak to ya laterrrr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Op 17 oktober vertrek ik richting Sydney, met een tussenlanding in Singapore. Vanaf daar zal het een groot avontuur worden. Tevens heb ik gepland om van 4 januari t/m 15 februari van de mooie natuur in New Zeeland te genieten.

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 26
Totaal aantal bezoekers 18972

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2006 - 19 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: