1 Nachtje slapen nog.... - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Mark Goorts - WaarBenJij.nu 1 Nachtje slapen nog.... - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Mark Goorts - WaarBenJij.nu

1 Nachtje slapen nog....

Door: Mark Goorts

Blijf op de hoogte en volg Mark

16 Oktober 2006 | Nederland, Veghel

Morgen is de grote dag dat ik het vliegtuig in mag stappen. De kriebels beginnen nu zeker wel te komen. Nu nog even de laatste spulletjes inpakken (en hopen dat ik niets vergeet...) En dan kan de lange reis richting Sydney eindelijk beginnen. Ik zal jullie allemaal op de hoogte houden van mijn belevenissen hier.

Hoop dat jullie veel plezier aan deze site bleven. Het volgende berichtje dat ik hierop plaats komt dan EINDELIJK ook echt uit Australie.

  • 16 Oktober 2006 - 14:51

    Irene Ubels:

    Heyhey!! Heelheeelheeeel veel plezier!!!!!! Ik zal je site lezen om op de hoogte te blijven! Groetjes en misschien zie ik je nog wel in Asutralië!!

    Kusss Irene

  • 16 Oktober 2006 - 20:10

    Thijs:

    Ha Mark,

    Heb je site gevonden! Heel erg veel plezier gewenst aan de andere kant van de aardbol. Dat het een mooi jaar mag worden. No worry's, mate! (zul je nog vaker horen:))

    Veel plezier,

    Thijs

  • 16 Oktober 2006 - 20:18

    Ome Jan, Tante Thea:

    Ha Mark, op de valreep wensen we je een hele fijne tijd toe downunder! We volgen je op deze site en kijken uit naar je berichten. Veel plezier! Ome Jan en tante Thea.

  • 17 Oktober 2006 - 08:38

    Karen:

    Hey, veel plezier in Australië! Ik ga je missen;)
    xxx Karen

  • 17 Oktober 2006 - 12:15

    Linda:

    Hey Broer! jaja als het goed is ben je op dit moment onderweg naar Singapore! Hoop voor je dat het vliegen je een beetje bevalt ;) Spreek je snel weer!
    Groetjes Linda

  • 17 Oktober 2006 - 12:47

    Wendy:

    heey boertje van me
    ik mis je nu al whhee
    hoor ik nog iets van je???
    en een dikke zoen van je zus wendy

  • 17 Oktober 2006 - 17:13

    Wendy:

    ik mis je


  • 18 Oktober 2006 - 19:52

    Apchagi:

    Hee mg!

    Signapore heeft je in ieder bevallen ,australie zal nog veel beter gaan neem ik aan!

    we wachten maar af naar foto's/berichtjes/ quotes en missen je droge humor:p

  • 18 Oktober 2006 - 23:39

    Mark Himself:

    Heey Allemaal bedankt voor jullie reacties! Ik sta nu op het vliegveld van singapore te wachten op de vlucht naar Sydney. Als ik in Sydney ben zal ik hoop ik vrijdag een verhaaltje kunnen plaatsen en met een beetje geluk ook enkele foto's. Singapore is in ieder geval zeker een supermooie stad!
    De groeten uit Singapore!!

  • 19 Oktober 2006 - 13:52

    Nadine Hendriks:

    Heyhey
    Heel veel plezier.. Ben heel erg benieuwd hoe het daar is.. nog 55 dagen en dan kan ik het zelf ook mee maken. Vind het heel spannend hoor.. Ook de reis zelf.. maar we zien het wel.. Ik hou je site in de gaten..

    groetjes Nadine

  • 19 Oktober 2006 - 17:02

    Papa:

    mark bedankt voor je telefoontje. inmiddels hsbbsn ws toch kunnen tanken. de auto rijd nog goed. groetjes papa.

  • 19 Oktober 2006 - 17:06

    Wendy:

    heey veilig geland heb gehoord

  • 19 Oktober 2006 - 17:40

    Linda:

    Hey kerel!
    Jaja mijn eerste ritje in jouw auto is een feit ;) En wonder boven wonder hij doet het nog steeds ook! Maar hoorde dat gelukkig alles goed gegaan is met reizen enzo. Dan kan nu dus het Australiese avontuur echt begin! Enjoy!

    Groetjes

  • 19 Oktober 2006 - 19:42

    Jeroen De Mol:

    Hey de Markus. Heb begrepen dat je ondertussen veilig aangekomen bent. Ik zal je site in de gaten houden voor nieuwe ontwikkelingen mbt je trip down under. Ik wens je veel plezier en ik spreek je nog wel.

    Hier nog een lekker gerecht aangezien je toch genoeg kangoeroe vlees om je heen hebt. SMAKELIJK

    Afkomstig uit australie
    Soort gerecht : hoofdgerecht
    Aantal pers: 4, Aantal minuten: 80

    Ingredienten:
    1 kg Outback Gold kangoeroe, gesneden in blokjes Zout en peper 2 theelepels koriander Plantaardige olie 2 theelepels komijn 2 bruine uien gesneden in blokjes 1 theelepel turmeric 2 teentjes geperste knoflook 200g gewone yoghurt 1kg aardappels gesneden in blokjes 1 blik van 410 g met geplette tomaten sap van 1 citroen 2 theelepels tomatenpuree 100g spinazie

    Bereidingswijze:
    1. Meng de koriander, komijn, yoghurt en het citroensap in een grote kom, voeg het kangoeroe vlees toe en meng het goed. 2.Dek de kom af en plaats het in de koelkast voor 2-4 uur of als het mogelijk is voor de hele nacht. 3. Verhit de olie en bak de knoflook en de ui, totdat de ui glazig kijkt. 4. Roer de kangoeroe mix, aardappelblokjes, geplette tomaten, tomatenpuree en de rest van de kruiden erdoor. 5. Breng het geheel langzaam aan de kook. 6. Laat eht sudderen voor 1-1,5 uur tot het gaar is. 7. Op het laatste moment voeg je de spinazie toe en laat deze 3-5 minuten meekoken, totdat deze ook gaar is. Serveer het gerecht met rijst of "Nann" brood en eet smakelijk!

  • 19 Oktober 2006 - 21:30

    Marsja:

    hoi hoi,

    Gaaf zeg, lekker al in singapore, als je dit leest zit je al in Sydney, heel veel plezier daar. En ik mail mijn foonnummer als ik hem heb.. Ik hou je ook je site in de gaten, altijd leuk om te lezen..
    Have fun,

    Groetjes Marsja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Op 17 oktober vertrek ik richting Sydney, met een tussenlanding in Singapore. Vanaf daar zal het een groot avontuur worden. Tevens heb ik gepland om van 4 januari t/m 15 februari van de mooie natuur in New Zeeland te genieten.

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 18970

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2006 - 19 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: